Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T19:39:24+01:00
Jakie przeżycia ma pan z wojny?
Czy ciężko się walczyło z wrogiem?
Co pan teraz zrobi?
1 1 1
2010-03-16T19:43:50+01:00
Czy podczas powstania (np. warszawskiego) wszyscy obywatele Polski walczyli za ojczyznę?
Jak rozwijały się miasta podczas wojny?
Czy ludzie starali żyć normalnie podczas wojny (np. czy brali śluby i takie tam?)
Skąd ludzie brali pożywienie podczas powstania?
Czy kobiety i dzieci byli lepiej traktowani przez żołnierzy z wrogich krajów?
Czy rząd Polski starał się pomóc ludności?

wybierz sobie, które chcesz ;-)