Odpowiedzi

2010-03-16T19:45:32+01:00
1. Ponieważ kojaży się ze zlymi wydarzeniami
2. Nikt nie pamieta gdzie jest klucz
3. Każdy sie boi tam wejsc
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T20:01:56+01:00
Do ogrodu nikt nie wchodził od 10 lat, ponieważ wydarzył się tam wypadek w którym zginęła żona pana Cravana. Pani Cravan często czytała książkę pod starym drzewem w ogrodzie, któregoś dnia spadł konar i uderzył ją w głowę, gdzie następnego dnia umarła. Wówczas zamknięto ogród. Mary dowiedziawszy się o historii tajemniczego ogrodu pragnęła znaleźć do niego klucz. Pewnego dnia rozmawiając z ogrodnikiem Benem nadleciał ptak ,,rudzik", a Mary poszła za nim i zauważyła wykopaną przez psa jamę. Na jej dnie dostrzegła zakopany klucz, który okazał się kluczem do tajemniczego ogrodu. W którym spotykali się Dick, Mary i Colin.
2 3 2
2010-03-16T20:33:56+01:00
Klucz został zakopany.
Nie wolno tam było wchodzić(zakaz Pana Cravana)
Wszyscy bali się tam wejść z powodu zakazu.