~~~~~~~~~~ P I L N I E ~~~~~~~~~~

Przygotuj zaproszenie na wykład O wartościach baśni.
Uwzględnij następujące informacje: kto i kogo zaprasza oraz na kiedy,dokąd i w jakim celu.

~~~~~~~~~~ P I L N I E ~~~~~~~~~~


*Sorki że tak mało punktów... więcej nie mam : (
*Dam najlepszą : D
*Proszę o szybkie rozwiązanie zależy mi na czasie na jutro muszę oddać do sprawdzenia (data oddania wypracowania 17.03.2010).

~~ Pozdrawiam * Didek3097 * ~~

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T19:51:00+01:00
Zaproszenie

Dnia ... o godzinie... w ... odbedzie sie ciekawy wyklad na temat potedze basni, ktory poprowadzi... z uczelni sw. Mikolaja, bedzie opowiadal o basni za czasow naszych pradziadow oraz basni dzis. Odbedzie sie tez konkurs tematyczny zwiazany z basnia, poczestunek a dla wszystkich przybylych mily upominek.

Samorzad uczniowski
3 4 3
2010-03-16T19:51:11+01:00
____________ZAPROSZENIE
Mam zaszczyt zaprosić ... (imie i nazwisko) na wykład o wartościach baśni. spotkanie odbędzie się ...( data) w ... (adres)
________________________________________(twoje imie nazwisko)
5 3 5
2010-03-16T19:51:38+01:00
Zaproszenie !
Serdeczenie zapraszam wszystkich uczniów szkoły ( wpisz swoja szkołe) na wykład o wartościowości baśni, ktory odbedzie sie dn.17.03.2010 o godz.15.00 w auli szkolnej.
Samorząd Szkolny ; )
8 4 8