Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T19:56:58+01:00
W moim domu jest wesoło
wszyscy myślą tutaj zdrowo :D
Wszyscy razem się kochamy
i do zabawy zapraszamy :D
Kiedy nadchodzi obiadu pora
każdy chce zjeść kaczora :d
Kiedy mama zupę podaje
wszystkim się zdaje
że się naje:d
Kocham Mamę Kocham Tate
a najbardziej czekoladę :D
My śle dużo i wesoło
często lubię wystawiać czoło :D

52 4 52
2010-03-16T20:07:17+01:00
"Mój dom"
W moim pięknym domu
niczego nie brakuje nikomu
tu każdy znajdzie miły kąt
i rozweseli się chociaż
by przybył nie wiadomo skąd
w tym przytulnym miejscu
znajdują sie rzeczy bliskie memu sercu
wspomnienia na zawsze po nim pozostaną
nawet gdy me myśli dorosłe się staną



40 4 40