Odpowiedzi

2010-03-16T19:51:58+01:00
Cierpimy bo czujemy,
że dajemy więcej,
niż otrzymujemy w zamian...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T19:53:04+01:00
Życie podobne jest do drogi pełnej zakrętów.
Widzimy tylko odcinek do kolejnego zakrętu.
Ale wiemy,
że Bóg ogarnia wzrokiem całą drogę.
Anton Kner,

Nigdy nie jest równie daleko od celu,
jak wtedy, gdy nie wiesz,
dokąd zmierzasz.
Charles Maurice de Talleyrand,

Lepiej chyba pójść
choćby kawałek dobra drogą,
niż zajść daleko, lecz źle.
Platon,

Żyć to znaczy okazywać wdzięczność
za słoneczny blask i miłość,
za ciepło i czułość,
których jest tak wiele w ludziach i rzeczach.
Phil Brosmans,

Nauczyć się rozróżniać to, co ważne,
od tego, co pilne.
Golo Mann,
W życiu jest cos więcej do zrobienia,
niż tylko zwiększać jego tempo.
Mohandas Gandhi

Kochać i tracić,
pragnąc i żałować,
Padać boleśnie
i znów się podnosić,
Krzyczeć w tęsknocie :precz"
i błagać "prowadź"-
Oto jest życie:
nic, a jakże dosyć!
Leopold Staff,

Nie masz żadnej szansy, ale ją wykorzystaj.
Arthur Schopenhauer,

Nie należy lekceważyć drobnostek,
bo od nich zależy doskonałość.
Michał Anioł,

Szczęście to jest to, czego prawdopodobnie
w życiu nie osiągniemy,
ale na szukanie go warto poświecić życie.
Stendhal,

Trzeba całego życia,
aby nauczyć się żyć.
Seneka,

Największa umiejętnością życia- i najrzadszą-
jest uznanie tego, kim jesteśmy,
robienie tego, co umiemy, i tylko tego
- i znalezienie w tym szczęścia.
Jasques Leclercq,

Dowodem odwagi nie jest umrzeć, lecz żyć.
Vittorio Alfieri, .

Być może istnieją czasy piękniejsze,
ale te są nasze.
Jean Paul Sartre,

Gdzie Bóg nas posiał,
tam mamy kwitnąć.
F. Pastorelli,

Każdy człowiek
ma do uiszczenia niezwykły dług,
a mianowicie
- za życie musi zapłacić życiem.
Albert Schwietzer,

Ci, którzy nie posuwają naprzód
żadnego życia poza swoim własnym,
żyją nieciekawie.
Bertolt Brecht,

Nasze życie jest takim,
jakim uczyniły je nasze myśli.
Marek Aureliusz,

Trzeba żyć, a nie tylko istnieć.
Plutarch,

Kochamy życie nie dlatego,
że jesteśmy przyzwyczajeni do życia,
lecz dlatego,
że jesteśmy przyzwyczajeni do kochania.
Fryderyk Nietzsche

Życia nie można sobie wybrać,
ale można z niego coś zrobić.
Peter Lippert,

Nie módlcie się o łatwe życie.
Módlcie się,
żebyście byli silniejszymi ludźmi.
John F. Kennedy

O, życie moje!
Bądź mi święte i olbrzymie!
Leopold Staff,
_______________________________
niektore sa dobre ale wszystkie wypisałam;DD!