Odpowiedzi

2010-03-16T19:52:31+01:00
Trójkat 1/2 ( a+b)
kwadrat a×b
romb 1/2 a×h
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T19:54:44+01:00
Kwadrat
O=4×a
P=a×a
prostokąt
O=2×a+2×b
P=a×b
trójkąt
O=a+b+c ale nie zawsze
P=½a×h
romb
O=4×a
P=d₁+d₂
równoległobok
O=jak prostokąt
P=a×h
trapez
O=a+b+c+d ale nie zawsze
P=½(a+b)×h

10 4 10
2010-03-16T19:59:00+01:00
Pole trójkąta 1/2ah
Obwód a+b+c
pole kwadratu a*a
Obwód 4*a
pole rombu, deltoidu 1/2pq
Obwód 2a+2b
pole trapezu 1/2(a+b)h
Obwód a+b+c+d
pole prostokąta a*b
Obwód 2a+2b
7 4 7