Odpowiedzi

2010-03-16T19:54:58+01:00
1.pracodawca niesłusznie oskarża pracownika o kradziaż lub o coś innego
2.Przeklina na niego
3. Jest wobec niego niesprawiedliwy.
4.nie traktuje go z szacunkiem
5. nie wiem bo nie mam jeszcze wosu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T19:55:38+01:00
1.przedluzone godziny pracy
2.za male wyplaty
3.brak wynagrodzen za dodatkowe godziny
4.pracujace niedziele
5.zaleznosc od szefa