Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T20:04:15+01:00
Komórki komunikują się ze sobą drogą :

• kontaktu bezpośredniego
• endokrynową
• panakrynową - krótka droga , substancja dociera do komórki , receptor rozpoznaje
• nerwowa
1 5 1
2010-03-16T20:05:51+01:00
Komórki nerwowe połaczone są ze sobą zakończeniem neurytu jednej komórki
a dendrytami drugiej komórki czyli synapsą. komórki nerwowe odbieraja bodźce ze środowska zewn. jak i wew.
1 5 1