Oblicz, która godzina czasu słonecznego jest w punkcie najdalej wysuniętym na wschód [przy. Dieżniewa (66 ;stopni;N , 169 ;stopni; E)] w momencie, kiedy w punkcie najdalej wysuniętym na zachód [przy. Baba (40 ;stopni; N, 25 ;stopni; W)] jest południe słoneczne.

2

Odpowiedzi

2010-03-16T19:59:05+01:00
100 minut plus 676 minut rowna sie 776 minut. W Dzieyniewie bedzie 24
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T20:03:40+01:00
167°E+25⁰W=194

194*4=776= ok. 12 h


W Dzieżniewie będzie północ