Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T18:02:21+01:00
Wszystkie zwortki maja takie same nuty: a, b, c, c, c, a, d, c, b, a, g, g, c, b, b, a, a, b, c, c, c, a, d, c, b, a, g, g, c, e, g, f. Refreny też: g, g, b, b, a, a, b, b, b, b,d, d, c, a, c, f, e, e, d, d, c, c, b, e, g, f
2009-10-26T20:36:18+01:00
A,b,c,c,c,a,d,c,b,a,g,g,c,b,b,a,a,b,c,c,c,a,d,c,b,a,g,g,c,e,g,f Ref :g,g,b,b,a,a,b,b,g,b,b,d,dc,a,c,f,e,e,d,d,c,c,b,e,g,f