Odpowiedzi

2010-03-16T19:59:50+01:00
W 10 stacji żołnierze zdarli z Jezusa szaty i zaczęli dzielić je między siebie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T20:01:01+01:00
W X stacji drogi krzyżowej Jezus zostaje obnażony z szat czyli zdejmuja szaty z Niego i jego rany zaschnięte do szaty znów z nich zaczyna płynać krew.
1 5 1
2010-03-16T20:14:34+01:00
W dziesiątej stacji drogi krzyżowej Pan Jezus został odarty z szat