Odpowiedzi

2010-03-16T19:58:49+01:00
Balladyna była zbrodniarką. Zabiła swoją siostrę, żeby zdobyć mężczyznę, który podobał się im obu. Później schowała martwe ciało i powiedziała matce, że jej siostra uciekła. Była również sytuacja, w której zabiła swą matkę, a to już całkowicie świadczy o tym, że była zbrodniarką.

:)
2010-03-16T20:01:43+01:00
Balladyna była zbrodniarką, ponieważ zabiła swoją siostrę, dla władzy i bogactwa. Chciała wyjść za Kirkora, który nie wiedział, którą wybrać, więc Balladyna zabiła Alinę, by pozbyć się konkurencji
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T20:02:11+01:00
Balladyna była zbrodniarką, a udowodniła to zabijając po kolei: najpierw Alinę, potem Kirkowa i następnie własną matkę. Wykazała przy tym jak bardzo jest okrutna, zachłanna i egoistyczna. Nie cofnęła się przed niczym, aby tylko zdobyć władzę. Gdyby była osobą ambitną postarałaby się nazbierać dzbanek malin przed Aliną, a nie zabijając ją.


;) Jak Ci się nie podoba poszukaj po googlach, napewno znajdziesz coś odpowiedniego ;)
2 4 2