1)ile wynosi koszt wycieczki dla 25 uczniów ?
Ile zapłaci 1 osoba? autokar 95,50 /h przewodnik 32 /grupa bilet wstępu 9,60/1?
2) 219 minut to ....

3)14.26+3,39 =

4)20 luty wschód o 7.33, zachód 10.01 , 8 maja wschód 4.53, zachód 20.13 , 22 sierpnia wschód 5.30 zachód 19.46 27 września wschód 6.30 zachód 18.23 Który dzień jest najdłuższy?

5)W który dzień ile świeciło słońce?

6)Bryła 80 na 30 cm narysuj i ile wstążki potrzeba na obwiązanie prezentu?

7)oblicz wymiary ścian w skali 1:20

8)Obraz rzeczywisty wynosi 8 km ile będzie wynosił na mapie w skali 1:7500 000

9)Zorganizowano dziewięciogodzinną wycieczkę do muzeum. Na podstawie informacji zamieszczonych poniżej oblicz

¹Ile wynosi całkowity koszt wycieczki dla 25 uczestników

²Ile powinna zapłacić jedna osoba

³Wynajęcie autokaru 95,50 za godzinę

⁴Opłata przewodnika -32zł /godz

Bilet wstępu 9,60 -za osobę
----------------------------------------------------------------------------
Sorry za niedokładne dane, ale nie było mnie w szkole, i koleżanki tylko tak mi to podały :(
----------------------------------------------------------------------------
Wszystkim, którzy napiszą daje wszystkie gwiazdki, a odpowiedź, która najbardziej mi się spodoba dostanie Naj


2

Odpowiedzi

2010-03-16T20:24:34+01:00
9. wynajęcie autakaru 95,50*9=859,5
oplata przewoźnika 32*9=288
bilety 25*9,60=240
859,5+288+240=76,62
Każda osoba powinna zaplacić 76,62 zl
2.219minut=3 godziny i 39 minut
4.Najdluższym dniem jest 8 maja

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T20:31:20+01:00
9)Ile wynosi całkowity koszt wycieczki dla 25 uczestników
25*9,6=240
95,5*9=859,5
240+859,5=1099,5
32*9=288
1099,5+288=1387,5
Ile powinna zapłacić jedna osoba
1387,5/25=55,5
2)3godziny 39min
3)17,65
4) 8maja
5)20 lutu to 2godziny i 28 minut
8 maj to 15godzin i 20 inut
22 sierpień to 14godzin i 16 minut
27 wrzesień to 11 godzin i 53 min
6)
1 5 1