Odpowiedzi

2010-03-16T20:05:27+01:00
Prawdziwe:
-czas akcji rozgrywa się głównie w rzymie
-pożar rzymu
-śmierć Nerona
-śmierć Petroniusza
-miłość winicjusza i Ligii
Fałszywe:
-nienawiść wicjeniusza i Ligii
-akcja rozgrywa się w mediolanie
-zły koniec książki
-Ligia miała 14 rodzeństwa
-akcja rozgrywana od czasu do czasu w paryżu
30 1 30
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T20:08:47+01:00
Historyczne:

Pożar Rzymu, Panowanie Nerona , Prześladowanie chrześcijan, nauki Apostołów,
śmierć św.Pawła i św. Piotra

Fikcyjne:

Glauk przebacza Chilonowi, Winicjusz ucieka z LIgią na Sycylię, Ursus zabija Krotona,tortury Chilona, miłość między Eunice a Petroniuszem
4 4 4