Policjant zobaczył poszukiwanego złodzieja z odległości 150m i zaczął go gonić.
zlodziej zobaczył policjanta w tym samym czasie i zaczał uciekać
zlodziej biegł z predkoscia 250 m/min a policjant z prędkoscią 300 m /min

dystans który przebiegł złodziej po 1 min: 2min: 3 min:

dystans który przebiegł policjant 1 min 2 min 3 min

o ile zmniejszyła się odległość między policjantem a złodziejem
1 min 2 min 3 min

odległosc miedzy policjantem a zlodziejem po 1 min 2 min 3min

po ilu minutach policjant dogonil zlodzieja?

b)po jakim czasie policjant dogonil by zlodzieja gdyby zlodziej biegl z predkoscia 300m/min a policjant z predkoscia 350 m/min?

c)po jakim czasie policjant dogoniłby złodzieja gdyby złodziej biegl z predkoscia 200m/min, a policjant z prdkoscia o 30 m/min większą?





2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T20:07:30+01:00
Złodziej
1 min - 250m
2 min - 500m
3 min 750m

policjant
1 min 300m
2 min 600m
3 min 900m
w ciągu 1 min zmniejszyła się o 50m, a wciągu 2 min o 100m i 3min o 150m
policjant dogonił go po 3min
b) tez 3 min
c) 3 min i 20 sek :D
2010-03-16T20:11:34+01:00
1
po 1 min złodziej przebiegł 250m
złodziej po 2 min przebiegł 500m
złodziej po 3 min przebiegł 750m
2
policjant po 1 min przebiegł 300m
policjant po 2 min przebiegł 600m
policjant po 3 min przebiegł 900m
3
po 1 min 50m
po 2 min 100m
po 3 min 150m
4
po 1 min 200m
po 2 min 150m
po 3 min 100m
5
po 6 min policjant dogonił by złodzieja
6
po 9 min
7
po 18 min