Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T20:07:05+01:00
H=10cm
v=120πcm³

120π=⅓πr²h
120π=⅓πr²×10/:π

120=¹⁰/₃r²
r²=120:¹⁰/₃
r²=36
r=6cm= promień
b]
l²=10²+6²
l²=100+36
l=√136
l=2√34cm = tworząca
2010-03-16T20:10:37+01:00
A)
V=⅓πr² * H
120π=⅓πr² * 10 /*3
10πr²=360π /:10π
r²=36
r=6

b)
PITAGORAS
l - tworząca stożka
6² + 10² = l²
l²=36 + 100
l²=136
l=√136
l=√4 * 34
l=2√34
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T20:11:07+01:00