Przetłumacz zdania na język angielski:
• rosną kwiaty
• można jeździć na rowerze
• jest Wielkanoc
• ludzie się zakochują
• robi się ciepło
• można uprawiać więcej sportów
• przyroda budzi się do życia
• można zrobić wiosenny piknik

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T20:10:52+01:00
Grow flowers
You can ride a bike
It is Easter
people to fall in love
it gets warm
You can practice more sports
nature comes alive
You can do this spring picnic
ale nie mam pewnosci czy dobrze
1 5 1
2010-03-16T20:11:26+01:00
-grow flowers
-You can ride a bike
-is Easter
-people to fall in love
-it gets warm
-You can practice more sports
-Nature comes alive
-You can do this spring picnic

Proszę ;) Myślę ze pomogłem. ;D
1 5 1
2010-03-16T20:56:32+01:00
• grow flowers
• You can ride a bike
• It is Easter
• people to fall in love
• it gets warm
• You can practice more sports
• nature comes alive
• You can do this spring picnic
1 5 1