Odpowiedzi

2010-03-16T20:13:50+01:00
A) 3(x do potęgi 2-2x+3)-2(x do potęgi 2-5x-1)= 3*(2 ²-2*2+3)-2*(2²-5*2-1)=3*(4-4+3)-2*(4-10-1)= 3*3-2*(-7)= 9+14= +23
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T20:18:15+01:00
A) 3(x²-2x+3)-2(x²-5x-1) dla x=2
b) a(2ab+b)-b(a-2ab+a²) dla a=0,1 i b=-10

a) 3x²-6x+9-2x²+10x+2=x²+4x+11=2²+4*2+11=4+8+11=23
b) 2a²b+ab-ab+2ab²-a²b=a²b+2ab²=(0,1)²*(-10)+2*0,1*(-10)²=
=0,01*(-10)+0,2*100=0,1+20=20,1
1 1 1