Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T20:13:37+01:00
"Wstań , weź swoje łoże i idź" powiedział Jezus. Człowiek , który od ponad 38 lat był przykuty do łoża i nie mógł chodzić , został uzdrowiony przez Jezusa. Po uzdrowieniu Jezus był prześladowany przez Żydów , gdyż uzdrowił człowieka w Szabat.
1 5 1
2010-03-16T20:29:02+01:00
Jezus był w Jerozolimie w domu i tam uzdrawiał ludzi. Było tam bardzo dużo osób więc aby mógł się tam dostać mężczyzna sparaliżowany zdjęto dach i wpuszczono go na lina na jego łożu. Jezus powiedział:Odpuszczam Ci grzechy. Po tym mężczyzna zaczął chodzić.