Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T20:13:38+01:00
0,2 mola - 1000cm3
x mola - 300cm3
x = 300*0,2/1000= 0,06 mola

Masa mola NaNO3 wynosi 85g/mol.

85g - 1 mol
xg - 0,06 mola
x = 0,06 * 85 / 1 = 5.1g

Pozdrawiam : )
6 4 6
2010-03-16T20:18:10+01:00
Odp.
M NaNO3=23[g/mol]+14[g/mol]+48[g/mol]=85[g/mol];
V=300[cm3]=0,3[dm3];
1[dm3]NaNO3 - 0,2[mola];
0,3[dm3]NaNIO3 - x[moli];
x=0,06 [moli]NaNO3;
1[mol]NaNO3 - 85[g];
0,06[mola]NaNO3 -x[g];
x=5,1[g]NaNO3.
2 5 2