Co wyrażają słowa poniższej pieśni, odśpiewanej przez izraelitów po przejściu przez morze czerwone??

Piosenka:
Będę śpiewał ku czi Pana,
Który wspaniale swą potęgę okazał,
gdy konia i jeźdźca jego
pogrążył w morzu.
Pan jest moją mocą i źródłem męstwa!
Jemu zawdzięczam moje ocalenie.
On Bogiem moim, uwielbiać Go będę,
On Bogiem ojca mego, będę Go wywyższał.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T20:11:34+01:00
Te słowa wyrażają podziękowanie dla Pana Boga. Izraelici są Mu bardzo wdzięczni za to,że zostali wyzwoleni dzięki Niemu.
5 4 5
2010-03-16T20:11:38+01:00
Wyrażają one Uwielbienie izraelitów do Pana,Wyrażają Także Co Izraelici Czują do Pana i wyrażają to poprzez Tą właśnie pieśń;)
2 3 2
2010-03-16T20:13:28+01:00
Moim zdaniem te słowa wyrażają wdzięczność izraelitów Panu Bogu za to, że wyprowadził ich z niewoli egipskiej. Oni obiecuja, że zawsze będą wierni Bogu.

Myślę ze się podobało ;}
2 2 2