Odpowiedzi

2010-03-16T20:14:08+01:00
Ponieważ w święta Bożego Narodzenia świętujemy narodziny Jezusa, a w Wielkanoc jego zmartwychwstanie. Gdyby się Jezus nie narodził to by nie zmartwychwstał.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T20:18:28+01:00
Atmosfera Świąt Bożego Narodzenia, ich specyfika ma to do siebie, że jest zwyczajnie niepowtarzalna i niezastąpiona. To tak magiczny czas, że wszystkim udziela się swoisty, świąteczny nastrój. Po ulicach biegają zestresowani zakupami i świątecznymi przygotowaniami ludzie. Sklepy przeżywają prawdziwe oblężenia, tłumy kupujących przepływają po nich prawdziwymi falami. Atmosfera prawdziwej radości i szczęścia. Spotkać można krążących Mikołajów, witryny sklepowe odświętnie przystrojone, tak samo zresztą jak i ulice, krzewy. Święta Bożego Narodzenia - do żadnych innych świąt, nie przygotowujemy się tak starannie, z taką pieczołowitością i namaszczeniem. Każde inne w porównaniu z tymi traktujemy, jakby trochę po macoszemu. Zastanawiam się dlaczego? Co sprawia, że akurat one zyskały taką popularność? Czym sobie zasłużyły na to specjalne miejsce w naszych sercach?
Wielkanoc