Odpowiedzi

2009-10-26T16:25:25+01:00
Santiago wygrał ponieważ walczył z ryba na morzu, nie poddał sie nawet jak napadły na nia rekiny. Dopłynął do brzegu z samym szkieletem ale i tak był szczęśliwy, a ludzie byli pełni podziwu.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T16:27:38+01:00
Zwyciężył ponieważ zanim wyruszył na łowy wszyscy uważali go za dziwaka i pechowego starca ale gdy wrócił i pokazał swoją zdobycz(chociaż to był tylko szkielet ryby)to zdobył szacunek od innych.