Odpowiedzi

2010-03-16T20:17:15+01:00
Skład powietrza wdychanego
tlen - 21%;
dwutlenek węgla - 0,03%;
azot - 78%;
argon i inne gazy szlachetne -1%.
Skład powietrza wydychanego
tlen - 17%;
dwutlenek węgla - 4%;
azot - 78%;
argon i inne gazy - 1%.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T20:20:47+01:00
Powietrze wdychane
78% azot
21%tlen
1% inne gazy szlachetne,tj.: CO2, Ar,He,H i inne.
powietrze wydychane
78% azot
16%tlen
5% dwutlenek węgla
1% inne gazy szlachetne,tj.: , Ar,He,H i inne.


a pojęcia Granum niestety nie wiem.
2010-03-16T20:22:20+01:00
Powietrze wdychane
78% azot
21% tlen
0,03% dwutlenek węgla
około 1% inne gazy

powietrze wydychane
78% azot
17% tlen
4% dwutlenek węgla
około 1% inne gazy wysoko nasycone parą wodna

Granum- jest to stos tylakoidów