Odpowiedzi

2010-03-16T20:23:09+01:00
Droga Patrycjo! Miejscowość,
Data
Bardzo chciałam cię zachęcić do przeczytania książki "Syzyfowe prace".Jest to bardzo ciekawa książka.Ma ona bardzo dużo Wątków,tematów które mogłyby cię naprawdę zainteresować.Ta książka zawiera w sobie coś takiego co wciąga do jej przeczytania.Bohaterowie przeżywają naprawdę niesamowite przygody.Polecam do przeczytania.
Wraz z pozdrowieniami
Asia;*
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T20:23:12+01:00
<miejscowość>, 16.03.10r

Droga Aniu!
Na początku mojego listu dziękuje ci bardzo za prezent który przsłałaś mi z Ameryki, jest cudowny.
Polecam ci bardzo ciekawe opowiadanie p.t: "Syzyfowe prace". Sama przeczytałam i jest wspaniałe. Jest to opowiesć o człowieku, który przez cały czas chciał wykonać jedną rzecz ale ciągle mu się to nie udawało. Do tego opowiadanie jest nawet przysłowie <nie pamiętam jakie> ,które mówi o tym, ze coś jest nie do wykonania.
Przeczytaj sama a zrozumiesz. Pozdrawiam cię serdecznie!
Asia
1 1 1