Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T16:18:01+01:00
A 90
b 132
c 100
d 70
e 81
f 15
g 40
h 198
5 3 5
2009-10-26T16:18:06+01:00
A)o 50% większa od 60
90

B)o 10% większa od 120
132

c)o 25% większa od 80
100

d)o 100% większa od 35
70

e)o 10% mniejsza od 90
81

f)o 25% mniejsza od 20
15

G)o 20% mniejsza od 50
40

h)o 1% mniejsza od 200
198

algorytm:
x - liczba
y - procent

większa x + x*y = x(1 + y)
mniejsza x - x*y = x(1 - y)
5 3 5
2009-10-26T16:18:38+01:00
Odpowiedzi!!!

a) 90
b) 132
c) 100
d) 70

e) 81
f) 15
g) 40
g) 198

;)))
Pozdro^
4 3 4
2009-10-28T16:12:42+01:00
50%x60-30+0=90
10%x120=12+120=132
25%x80=20+80=100
100%x35=35+35=70
10%x90=9-90=81
25%x20=5-20=15
20%x50=10-50=40
1%x200=2-200=198
5 3 5