Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T17:59:44+01:00
1. Zaburzają stężenie hormonów we krwi powodując:
zmiany skórne (trądzik steroidowy)
powiększenie gruczołów sutkowych u mężczyzn
zahamowanie wzrostu, mimo nadmiernego rozrostu mięśni
zahamowanie wzrostu jader i bezpłodność
zaburzenia psychiczne (zmienność nastroju)
zaburzenia układu pokarmowego (mdłości, wymioty, biegunki)
zwiększenie prawdopodobieństwa wystąpienia nowotworów
obniżenie odporności
uzależnienie
osłabienie wiązadeł
2. Nadmierny rozrost mięśni :
powoduje chorobowe zmiany w kościach
obciąża szkielet
przyczynia się do uszkodzeń ścięgien

2009-10-26T22:04:34+01:00
Zbyt szybki rozrost tkanki mięśniowej, uzależniają, niedokrwienie organizmu, niszczenie układu nerwowego(krwionośnego), zawał serca (serce nienadąża), problemy natury psychicznej.