Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T20:19:39+01:00
Palma,dzrzewo kokosowe plis naj
21 2 21
2010-03-16T20:21:13+01:00
Warstwę drzew w borach bagiennych tworzy głównie sosna pospolita (Pinus sylvestris), brzoza omszona (Betula pubescens) oraz świerk pospolity (Picea abies). Warunki wzrostu drzew są skrajnie trudne. Dlatego osiągają one niewielkie rozmiary, rosną w rozproszeniu i często usychają. W korzystniejszych miejscach mogą jednak dożyć sędziwego wieku, który można określić licząc pierścienie przyrostów rocznych. W tym przypadku, aby policzyć przyrosty trzeba często użyć lupy lub mikroskopu.



19 3 19