Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T20:23:08+01:00
Noo to tak

Polska nie miała szans wybrać z Niemcami i związkiem radzieckim. Niemcy mieli więcej zołnierzy dobrze wyszkolonych i lepszy sprzęt.
I jeszcze pakt Ribbentrop Molotow który mowil o podzieleniu Polski przez Niemcow i Rosje.
1 4 1
2010-03-16T20:23:37+01:00
-przewaga Niemiec i ZSRR
-przebieg i długość Polskich granic(trudność w obronie)
-atak ze wszystkich stron
-najeźdźcom sprzyjała pogoda
-Francja i Wielka Brytania nie udzieliły obiecanej pomocy
-wróg posiadał lepszy sprzęt wojskowy
3 5 3