Uzupełnij tekst .
Każdy pierwiastek jest oznaczony międzynarodowym..................... ................... pochodzącym najczęściej od ............................................................................................................................................. .
Na jutro .

4

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T16:18:54+01:00
Każdy pierwiastek jest oznaczony międzynarodowym zapisem pierwiastka pochodzącym najczęściej od nazwy łacińskiej.

Mam nadzieję, że pomogłam ;)
6 4 6
2009-10-26T16:20:05+01:00
Międzynarodowym symbolem. Najczęściej od pierwszych liter łacińskiej nazwy pierwiastka.
5 4 5
2009-10-26T16:22:11+01:00
1. symbolem chmicznym

2. nazw kontynentów , planet , sławnych osób i karajów

(nie jestem pewna )

2 3 2
2009-10-26T16:51:47+01:00
Każdy pierwiastek jest oznaczony międzynarodowym...symbolem chemicznym.................. ................... pochodzącym najczęściej od .........nazwy łacińskiej..............................................................
1 5 1