Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T20:24:56+01:00
Pierwsza liczba = x
druga liczba = x + 3
trzecia liczba = x + 3 + 4
czwarta liczba = ⅖ ( x + 3 )

Rozwiązanie :
x + x + 3 + x + 7 + ⅖(x + 3 ) = 35
x + x + 3 + x + 7 + ⅖x + 1,2 = 35
x + x + x + ⅖x = 35 - 3 - 7 - 1,2
3⅖ x = 23,8
3,4 =23,8 |÷ 3,4
x = 7

7+(7+3)+(7+3+4)+⅖(7+3) = 7+10+14+⅖ * 10 = 31+ 0,4*10 = 31 +4 = 35



dasz naj ?
1 1 1
2010-03-16T20:25:54+01:00
Dane;
pierwsza liczba = x
druga liczba = x + 3
trzecia liczba = x + 3 + 4
czwarta liczba = ⅖ ( x + 3 )

Rozwiązanie :
x + x + 3 + x + 7 + ⅖(x + 3 ) = 35
x + x + 3 + x + 7 + ⅖x + 1,2 = 35
x + x + x + ⅖x = 35 - 3 - 7 - 1,2
3⅖ x = 23,8
3,4 =23,8 | 3,4
x = 7

7+(7+3)+(7+3+4)+⅖(7+3) = 7+10+14+⅖ * 10 = 31+ 0,4*10 = 31 +4 = 35

T zadanie rozwiązałam krok po kroku ;P Licze na naj..
1 1 1