Odpowiedzi

2010-03-16T20:26:11+01:00
X/5 - pierwsza liczba
(x+1)/5=x/5+0,2 - druga liczba
(x+2)/5=x/5+0,4 - trzecia liczba
(x+3)/5=x/5+0,6 - czwarta liczba

x/5+x/5+0,2+x/5+0,4+x/5+0,6=530
4x/5+1,2=530
4x/5=528,8
4x=2644
x=661

liczby te to 661,662,663,664


Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T20:43:13+01:00
530*5=2650
2650/2-2=1323

{a+b=1323
{b=a+1

{a+a+1=1323
{2a=1322
{a=661
a=661,b=662,c=663,d=664