Odpowiedzi

2010-03-16T20:31:58+01:00
Maszyna skonstruowana przez Turla umiała robić wszystko na literę N. Mogła zrobić nici, naukę, naparstek, nożyczki itp. Niestety Turl nie przewidział że maszyna może zrobić nicość i właśnie przez to świat stracił wiele przedmiotów i wyglądał bardzo ale, prawie wszystko było zniszczone
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T21:31:42+01:00
Maszyna Turla robiła wszystko na "N", o co się ją poprosiło. Potrafiła stworzyć nożyczki, naparstek, nóż, naukę, nici. Nie była to do końca zaleta, gdyż wynalazca nie do końca przewidział skutki działania maszyny. Stworzyła ona nicość. Wszystko robione do tej pory straciło sens.
3 3 3