Odpowiedzi

2010-03-16T20:27:37+01:00
10. Jezus z szat obnażony.

Żołnierze zdarli szaty z Jezusa i dzielili je między siebie. Zabrali Mu wszystko, co miał.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T20:27:52+01:00
Pan Jezus z szat obnażony.

Są już na szczycie góry Kalwarii. Rozpoczyna się krzyżowanie. żołnierze brutalnie zdzierają z Jezusa suknię, która przyschła do zranionego ciała. Szarpią bezlitośnie. Zbawicielu mój, czuję jak strasznie musiało Cię to boleć. Stojąc bez ubrania, wstydziłeś się naszych nieskromnych myśli, słów i uczynków.

:)
1 5 1