Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T20:34:34+01:00
Na życie wieczne możemy zasłużyć modląc się chodząc do kościoła ,myśleć o bogu a także rozmawiać z nim np przez modlitwę,ale nie tylko możemy także pomagać innym ponieważ pomagając innym pomagamy też Bogu,By wstąpić do królestwa Boga musimy przede wszystkim nieustanie w niego wieżyc i okazywać to!!!
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T21:13:49+01:00
Moim zdaniem , aby zasłużyć sobie na nagrodę życia wiecznego trzeba przestrzegać przykazania Boże , które pokazują jak żyć i postępować w codziennym życiu, poprzez bezinteresowną pomoc wobec bliźnich , częste przyjmowanie sakramentów św. , modlitwa , post , umartwienia .
1 5 1