Odpowiedzi

2010-03-16T20:31:37+01:00
Jesli chodzi o Lisa z "Małego Księcia" to: Powinien zmienić nastawienie do kilku spraw oraz osób z którymi przebywa i zachowywać się nie dla siebie, lecz myśleć też o innych. A od czasu do czasu pocieszać, a nie dokuczać. Lis powinien zmienić swoje zachowanie względem innych istot/osób z jego otoczenia.
31 1 31
2010-03-16T20:34:41+01:00
Jak zdobyć przyjaciół?
1.Pamiętaj! Nie wygląd jest ważny lecz to co tkwi w człowieku!
2.Szanuj innych,a i Ty będziesz szanowany.
3.Najważniejsze to być serdecznym.
4.Nie myśl tylko o sobie,patrz na to co inni potrzebują i staraj się im pomóc!
5.Bądź szczery, a zyskasz prawdziwych przyjaciół.
6.Przyjaźń buduje się poprzez wspólne spędzanie czasu.Nie przekupuj innych błyskotkami!
7.Dziel zarówno smutki jak i szczęście z innymi.
8.Staraj się zrozumieć innych,a zrozumiesz i siebie.

Pozdrawiam ^^

Mam nadzieję,że sie spodoba :)
99 4 99
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T20:35:46+01:00
Według lisa, należy najpierw się oswoić. Trzeba być cierpliwym, długo przebywać ze swoim kompanem oraz dużo rozmawiać, a z dnia na dzień będzie się coraz bardziej poznawać tę osobę. Jakby to lis określił: "Należy przestrzegać pewnych rytuałów."

:)
39 3 39
Lis nie powiedział, że należy dużo rozmawiać. Przyjaciel ,,Małego Księcia" mówi ,,Mowa jest źródłem nieporozumień".