1 .Podkreśl wyrazy podobne i wykonaj ich redukcję :
a) 2x + 5 -x =
b) 4a - 2b + 3a - 4 =
c) 5ab - 2ab + 18 -ab=
d) 25 x ² + 8b + 3x ² -5b + 2=
e) - 3b + 4a²b - 7a + a²b + 7a -2b =
f) x - 2x +3y - 2a + 3x + 2y - 5a + a=
daje naj

3

Odpowiedzi

2010-03-16T20:32:08+01:00
A) 2x + 5 -x =x+5
b) 4a - 2b + 3a - 4 =7a-2b-4
c) 5ab - 2ab + 18 -ab=
d) 25 x ² + 8b + 3x ² -5b + 2=
e) - 3b + 4a²b - 7a + a²b + 7a -2b =
f) x - 2x +3y - 2a + 3x + 2y - 5a + a=
więcej nie potrafię ;)
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T20:36:32+01:00
A) 2x + 5 -x =2x-x + 5=x+ 5

b) 4a - 2b + 3a - 4 =4a+ 3a - 2b - 4=7a- 2b - 4

c) 5ab - 2ab + 18 -ab= 5ab - 2ab -ab + 18 =2ab+ 18

d) 25 x ² + 8b + 3x ² -5b + 2=25x² + 3x²+ 8b -5b + 2=28x²+3b+2

e) -3b + 4a²b - 7a + a²b + 7a -2b = -3b-2b+ 4a²b+ a²b- 7a+ 7a =-5b+5a²b

f) x - 2x +3y - 2a + 3x + 2y - 5a + a= x - 2x+ 3x +3y + 2y- 2a - 5a + a=2x+3y-2a
13 3 13
2010-03-16T20:39:39+01:00
2x + 5 -x =x+5
b) 4a - 2b + 3a - 4 =7a-2b-4
c) 5ab - 2ab + 18 -ab=2ab+18
d) 25 x ² + 8b + 3x ² -5b + 2=28x² +3b+2
e) - 3b + 4a²b - 7a + a²b + 7a -2b = -5b+5a² b
f) x - 2x +3y - 2a + 3x + 2y - 5a + a= -6a +2x+5y
3 3 3