Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T16:24:50+01:00
Jesli chodzi ci co to jest F w fizyce to f to siła np. fw = sila wyporu
2009-10-26T16:31:36+01:00
F = m*a

F - siła
m - masa w kg
a - przyspieszenie w m/s2


F - jest to symbol siły. Jednostką F (siły) jest niuton. Siła ma wartość 1N, jeżeli ciało o 'm' (masie) 1kg posiada 'a' (przyspieszenie) o wartości 1m/s2
2009-10-26T16:48:00+01:00
F - to symbol siły
F=ma to druga zasada dynamiki (przedstawienie jej za pomocą równania)
m - masa
a - przyspieszenie ziemskie