Odpowiedzi

2010-03-16T20:41:01+01:00
2a+a=3a
210+(2b+4b)=210+8b= 218y
y+y+60+y+(-30)=3y+30=33y
To chyba będzie tak. :)
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T20:56:17+01:00
Akurat to rozumiem dzis to mialem :D
to takie z kątami?:D

ten pierwszy to tak

a=alfa jak cos

2a+a=180stopni;p
3a= 180stopni /:3
a=60stopni

drugi
210stopni+2b+4b=360stopni
6b=360stopni - 210 stopni
6b=150stopni /:6
b =25

pisz tak jak ci napisalem powinna ci zaliczyc ;p

trzeci
y+y+y+60+(-30)=3y+30=33y
6 4 6