Odpowiedzi

2010-03-16T20:37:01+01:00
Podzieliłem się kanapką z kolegą, który był bez śniadania.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T20:37:29+01:00
Zupełnie nie mam pomysłu, ale wydaję mi się że będzie to : pomagam, otaczam miłością, wzajemnością, uczciwością i innymi cechami , jakimi otaczasz innych.

przykład:

Pożyczyłem/am drugi długopis koleżance, która akurat dzisiaj go zapomniała.
1 2 1
2010-03-16T20:39:15+01:00
Możesz napisać cokolwiek np Pomogłam starszej osobie w niesieniu ciężkich siatek pomogłam mpjej kol. w trudnym zadaniu które ja umiałam i tak dalej....:)









ale nie wim czy o to chodzi:)
2 3 2