Odpowiedzi

2010-03-16T20:40:55+01:00
W pewien marcowy ranek temperatura osiągała 5 stopni C .W południe nastąpiły przejaśnienia.Natomiast po południu niebo było całkowicie przejaśnione.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T20:42:31+01:00
Niebezpodstawne jest przysłowie "w marcu jak w garncu".
Rano zazwyczaj jest zimno. Termometr pokazuje temperaturę poniżej zera. Nie są to wielkie mrozy lecz kilku stopniowe. Rano często widać szron i wieje silny wiatr.

W południe, pogoda się rozpogadza. Czasem zza chmur wyjdzie słońce. Resztki śniegu się roztopią. Wiatr jest przyjemny, ciepły, a temperatura waha się od 0°C do 5°C.

Po południu, kiedy słońce zachodzi, znów robi się zimno i nieprzyjemnie. Często pada deszcz lub śnieg z deszczem. Wiatr staje się porywisty i zimny.
14 2 14