Proszę o opowiedzenie na pytania po polsku!!!!!!. Proszę aby odpowiedz skałada się z co najmniej 3 zdań.

1. How will life be in the future? Wlli it be better?
2. Why will life be better or worse?
3. What is important for the future? What must we do?
4. What will be the consequences of these actions?
5. Do you feel optimistic or pessimistic about the future?
6. What will we be abl to do and what won't we be able to?

Jak by ktoś miał to jest to zadanie 9 ze str.65 podręcznik do kl.II gimnazjum. Książka New Adventures wyd. Oxford (okładka jest czerwona).
Proszę o szybkie rozwiązanie.
Dzięki z góry :-)

2

Odpowiedzi

2010-03-16T20:54:00+01:00
1. Jak życie będzie w przyszłości? Czy będzie lepiej?
2. Dlaczego życie jest lepsze czy gorsze?
3. Co jest ważne dla przyszłości? Co mamy robić?
4. Jakie będą konsekwencje tych działań?
5. Czy czujesz się optymistyczne lub pesymistyczne o przyszłości?
6. Co będziemy robić, a czego nie będziemy w stanie?

Przetłumaczyłem na polski, dalej musisz poradzić sobie sama.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T21:24:47+01:00
1.Yes, will be better because I'm going to start a family and get good work
2.Life is better when you deserve it or how we will try to get good results at school every August useful in the future
3.If you want to have a good work, best family willing to learn to teach and learn
4Jeśli niebedziemy sie uczyc to nie dostaniemy dobrej pracy czego konsekwencjami beda niskie zarobki na utrzymanie rodziny
5.no
6.We will do everything in our lives that fared the best

Trudne to bylo troche xD