Pracując w parach, zadajcie sobie poniższe pytania i odpowiedzcie na nie.

1. What's the longest journey you've ever been on?
2. What's your ideal view when you're on holiday?
3. Do you think you would enjoy an ocean voyage? Why? Wht not?
4. What's the most interesting trip you've been on with school / your family?

Prosiłbym także o przetłumaczenie pytań i odpowiedzi.

2

Odpowiedzi

2010-03-16T20:38:47+01:00
1.) Jaka jest najdłuższa wycieczka na jakiej byłeś
2.) Jaki był twój ulubiony widok który zobaczyłes na wakacjach
3.) Myślisz że spodobała by ci się wycieczka nad może
4.) Jaka wycieczka najbardziej cie zainteresowała na ktorej byłes ze szkoła / rodziną
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T20:46:19+01:00
1. What's the longest journey you've ever been on?
Jaka jest najdłuższa podróż na której byłeś ?
The longest journey on which I lasted two weeks.
Najdłuższa przygoda na jakiej byłam trwała dwa tygodnie .
2.What's your ideal view when you're on holiday?
Jaki jest twój idealny widok, kiedy jesteś na wakacjach?
My favorite is the sun overlooking the sea .
Moim ulubionym widokiem jest zachodzące słońce nad morzem .
3. Do you think you would enjoy an ocean voyage? Why? Wht not?
Myślisz, że lubisz rejs po oceanie? Dlaczego? Dlaczego nie?
I think I liked to voyage the ocean because of the views.
Myślę , że podobał by mi się rejs po oceanie ze względu na widoki.
4. What's the most interesting trip you've been on with school / your family?
Jaka jest najbardziej interesująca wycieczka na której byłeś ze szkołą / z rodziną ?
The most interesting trip was a trip to Croatia.
Najbardziej interesującą wycieczką był wyjazd do Chorwacji .


Mam nadzieję ,że pomogłam . Pozdrawiam ;)
5 4 5