Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T20:38:34+01:00
Jeden robotnik wykonuje w ciągu jednego dnia 1/54 pracy
Po dwóch dniach 9 robotników wykona 2*9*1/54= 1/3 pracy
i liczba robotników zwiększyła się do 12.
po x dniach 12 robotników wykona resztę 2/3 pracy czyli:
x*12*1/54=2/3
x=2*54/3*12
x=3
Odp 9 robotników wykona resztę tej pracy w ciągu 4 dni a 12 w ciągu 3 więc czas wykonywanej pracy skróci się o 1 dzień
2010-03-16T20:44:13+01:00
Proporcje

9 dni - 6 robotników
X dni - 6 + 3 robotników
x = 9 x 6/6+3
x = 18/6
x = 3
Pracę zostaną krócone o 3 dni ..

Chyba tak xD