Mam krzyżówkęę .. a trzech pytan nie umiem ;dd

1. Po powrocie z wakacji układa się je w albumie ( na 10 liter)
2. Zapalenie się ..... światła zezwala pieszym na przejście przez jezdnię.
3.Bryła, najczęściej szklana, która rozszczepia światło białe.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T20:42:54+01:00
1. fotografie
2. zielonego
3.pryzmat?
:)
1 5 1
2010-03-16T20:43:16+01:00
1.fotografia
2.zielonego
3.pryzmat
3 5 3
2010-03-16T20:46:23+01:00
1 fotografie
2 sygnały ( chyba)
3 soczewka
3 2 3