Odpowiedzi

2010-03-16T20:48:02+01:00
Szkoła moich marzeń

To Ty szkoło dojesz mi radość,
To Ty na przerwach rozlewasz oranżadę.
Karmisz czekoladą,
Nie zadajesz prac domowych.
Nie zwołujesz wywiadówek,rad i spotkań!
Nie kazesz przynosic książek i zmieniać butów.
Nie stawiasz do kąta gdy mam swoje fochy.
Nie karcisz,nie krzyczysz i taką Cię kocham!
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T20:49:25+01:00
W szkole moich marzeń
Jest wbród fajnych zdarzeń
Każdy jest wesoły,
gdy idzie do szkoły.
Sklepik jest otwarty od rana do nocy
codzień fajni ludzie dochodzą z północy
Nikt się tu nie kłóci i nikt się nie bije,
w szkole w dzień i w nocy każdy szczęściem żyje!