Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T20:45:10+01:00
80 - 100%
x - 10%

80*10/100 = 8

8-5=3

75 - 100%
3 - x

3*100/75= 4 %
2010-03-16T20:48:07+01:00
10% z 80 = 0,1 x 80 = 8
8-5= 3

80+3= 83
3 z 80 = ³/₈₀ x 100% = 3,75%
Po sprzedaży 5 stanowią 3,75% wszystkich komputerów.
2010-03-16T20:52:14+01:00
10% z 80 = 8 laptopów
8 laptopów - 5 laptopów = 3 laptopy
80 komputerów - 5 laptopów = 75 komputerów

jaki procent liczby 75 stanowi liczba 3 = 4 %