Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T20:50:48+01:00
Ks.Marian Szumowski
ks.Edward Jung
ks.Józef Kowalski
Ks.Jan Świerc
ks.Ignacy Antonowicz
2010-03-16T20:55:58+01:00
1. Ksiądz Franciszek Jabłoński
2. ks. dr Teodor Portych
3. ks. Bronisław Placek.
4. ks. Jerzy Popiełuszko
5. ks. Bolesław Choroszczański
2010-03-16T20:59:57+01:00
Ks.Maksymilian Kolbe
ks.Marian Skrzypczak
ks.Piotr Edward Dańkowski
ks.Kazimierz Wojciechowski
ks. dr.Ignacy Antonowicz