Odpowiedzi

2010-03-16T20:47:18+01:00
Rankiem, w marcu zazwyczaj jest mróz. W południe czasem pada deszcz, czasem śnieg. Po południu, gdy wszyscy mamy dość marcowej pogody, zamarza woda, która stopniała w ciągu dnia.
31 3 31
2010-03-16T20:47:28+01:00
POdczas marcowych poranków zdażają się delikatne mrozy. W południe czasami świeci słońće chociaż czasem jest pochmurnie. Po południu pogoda znów zmienia się na pochmurną .
17 3 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T20:49:44+01:00
Marzec to miesiąc, w którym rozpoczyna się wiosna. W tym okresie pogoda bardzo często się zmienia. Na przykład rano może podać deszcz, w południe świecić słońce, a po południu podać śnieg. Dowodem zmienności pogody w marcu jest przysłowie: "W marcu jak w garcu". Przysłowie to mówi nam że w tym czasie pogoda jest bardzo urozmaicona.
33 3 33