Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T16:27:43+01:00
Zabytki Stanowiska archeologiczne
* Aztec Ruins National Monument
* Cahokia
* Calico


Najważniejsze muzea
CALIFORNIA
Berkeley Art Museum + Pacific Film Archive at U.C. Berkeley, CA
J. Paul Getty Museum, Los Angeles, CA
Los Angeles County Museum of Art, Los Angeles, CA
Museum of Contemporary Art, Los Angeles, CA
Museum of Contemporary Art, San Diego, CA
San Francisco Museum of Modern Art (SFMOMA) , CA




CONNECTICUT
Wadsworth Atheneum, Hartford, Connecticut



FLORIDA
Norton Museum of Art, West Palm Beach, Florida



MARYLAND
Baltimore Museum of Art , Maryland
Walters Art Museum, Baltimore, Maryland



MASSACHUSETTES
Harvard University Art Museums, Cambridge, Massachusettes
Museum of Fine Arts, Boston



MICHIGAN
Detroit Institute of Arts , Michigan



NEW JERSEY
Art Museum at Princeton University, Princeton, New Jersey



NEW YORK CITY
Brooklyn Museum of Art, Brooklyn
Guggenheim Museum, New York City
Metropolitan Museum of Art, New York City
Museum of Modern Art (MOMA), New York



OHIO
Cleveland Museum of Art , Ohio



PORTLAND
Portland Institute for Contemporary Art, Portland



PHILADELPHIA
Institute of Contemporary Art, Philadelphia
Philadelphia Museum of Art , Philadelphia



PROVIDENCE
Rhode Island School of Design Museum of Art, Providence



TEXAS
Dallas Museum of Art, Dallas, Texas
Museum of Fine Arts, Houston, Texas



WASHINGTON
Center on Contemporary Art, Seattle, Washington



WASHINGTON DC
National Gallery of Art , Washington DC
National Museum of Women in the Arts, Washington DC

Obiekty z Listy Światowego Dziedzictwa UNESCO
* 1978 - Osady Indian na płaskowyżu Mesa Verde
* 1978 - Park Narodowy Yellowstone
* 1979 - Park Narodowy Grand Canyon
* 1979 - Park Narodowy Everglades (zagrożone)
* 1979 - Independence Hall w Filadelfii - miejsce podpisania Deklaracji Niepodległości
* 1979 - Parki Narodowe: Kluane, Wrangell-St. Elias, Zatoki Lodowcowej (Glacier Bay) oraz Park prowincjonalny Tatshenshini-Alsek (wpis rozszerzony w latach 1992 i 1994) - wspólnie z Kanadą
* 1980 - Park Narodowy Redwood
* 1981 - Park Narodowy Mammoth Cave
* 1981 - Park Narodowy Olympic
* 1982 - Historyczny obszar stanowy Cahokia Mounds
* 1983 - Park Narodowy Great Smoky Mountains
* 1983 - La Fortaleza i obiekty zabytkowe zatoki San Juan w Portoryko
* 1984 - Statua Wolności
* 1984 - Park Narodowy Yosemite
* 1987 - Historyczny Park Narodowy kultury Chaco
* 1987 - Monticello i Uniwersytet Wirginii w Charlottesville
* 1987 - Park Narodowy Hawaii Volcanoes
* 1992 - Taos Pueblo
* 1995 - Park Narodowy Carlsbad Caverns
* 1995 - Międzynarodowy Park Pokoju Waterton-Glacier - wspólnie z Kanadą
  • Użytkownik Zadane
2009-10-26T16:29:55+01:00
Kościół Nuestra Senora de la Reina de Los Angeles i Lugo House ,
budowle reprezentacyjne
  • Użytkownik Zadane
2009-10-26T16:54:35+01:00
Walt Disney Hall
catalina island
Water Court Downtown
griffith observatory
Melrose Avenue
Angels Flight
Hollywood Sign
Walk of Fame
Griffith Obervatory
Watts Towers